NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, March 22, 2012

Aksi Anwar Ibrahim Dalam Video Ini Lebih Rakus Dari Video 18SX Chinadoll


Jika aksi rakus Anwar Ibrahim bersama chinadoll, siamdoll, jantandoll atau dildo merupakan satu dosa besar yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim. Video di bawah lebih hina malah lebih besar dosanya kerana ianya melibatkan soal akidah seseorang yang beragama Islam.

 

 Saya amat bersetuju dengan sahabat blogger PPC yang memberi komen ringkas :
"Jika melibatkan akidah seperti menghina Islam dan membela pelakunya seperti Salman Rushdie seperti di atas, ia lebih lucah dari segi moral pada pandangan Panglima. Kerana ia lebih rosak dari semua jenis video lucah yang ada di dunia kerana melibatkan akidah dan dikira bersubahat dengan pihak yang menghina Nabi saw dan Allah Tuhan sekelian Alam."
Blogger Dr.MiM turut menyatakan persetujuan beliau bahawa kenyataan Anwar Ibrahim yang menyokong Salman Rushdie lebih bahaya kesannya berbanding dengan video seks Anwar Ibrahim :
"Di akhir video itu, Anwar Ibrahim menyebut quotation Edmund Burke iaitu undang-undang tentang kemanusiaan, keadilan dan sama rata. Equity atau sama rata membawa pelbagai definasi dan persepsi serta melanggar tuntutan agama. Equity atau sama rata mencintai seseorang jantina yang sama adalah salah satu perkara itu."
Selanjutnya [KLIK SINI] dan [SINI]

YY : Apa fatwa Lebai Janggut PAS bila Anwar Ibrahim sokong orang hina Nabi Muhammad S.A.W?

4 comments:

Anonymous said...

Jika ikan salmon ni berada dihadapan sy sekarang ini, sy takkan teragak-agak untuk membunuhnya! How on earth dsai being a moslem has the heart to share d same stage s this blasphemer! Let alone being in d same prog s this pig! Plz public! Open up ur eyes! For pr moslems, u r supporting d agents of dajjal, how can u wanna make such blasphemer ur leader? Where is your iman pr ppl? PAS ppl, hw can u commit to such a man whom holds strong to zionist agenda? A friend of dajjal is the biggest enemy for islam! Say NO to PR!

Salfian Nawawi said...

Salam dari Perjuangan dari Sarawak Bro, mohon pautkan link Bro http://theunreportednews.blogspot.com/
tq.

Anonymous said...

Ini adalah fahaman ikutan Freemason yang telah lama menyusup masuk pada Islam. Nyata dan jelas

Anonymous said...

maka fatwa pas ialah, nwar berahi adalah iblis kerana menyokong ikan salmon, tetapi adalah lebih afdal bersahabat dengan iblis dari berkawan dengan umno. dan dengan itu kami (pas) tetap akan mengangkat iblis itu menjadi perdana mentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...